לחצו להתקשרות:

תוכנית עסקית, פיתוח עסקי והצלחה כלכלית

פיתוח עסקי הוא הוצאה לפועל של תוכנית עסקית קיימת, תוך ניצול יעיל יותר של המשאבים הקיימים. זאת, במטרה להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר, להגדיל את הפעילות העסקית ואת הרווחים. מהו בדיוק פיתוח עסקי? כיצד ניתן לשלב משאבים קיימים והזדמנויות חדשות? אילו סוגי פיתוח עסקי מאפשרים גיוס הלוואות לעסקים בקלות יחסית? היכן ניתן להשיג הלוואות פיתוח עסקי בתנאים הטובים ביותר? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא ונביא דוגמאות לסוגים שונים של פיתוח עסקי.

היועצים הפיננסיים המקצועיים של המקור להלוואות לעסקים מסייעים לבעלי עסקים המעוניינים בכך במציאת פתרונות פיננסיים שונים – הלוואות לעסקים, אשראי או משכנתאות לעסקים. כל זאת, במטרה לממש הזדמנויות עסקיות, לפתח ולהרחיב את הפעילות ולהגדיל את הרווחים. כל זאת, בצורה מושכלת ויעילה.

אם יש לך עסק ויש לך עניין לפתח ולהרחיב את הפעילות העסקית, זה המקום עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת באמצעות האתר, או בטלפון בשעות העבודה. אחד מאנשי/נשות המקצוע של המקור לאשראי עסקי יצור אתך קשר וילווה אותך לאורך כל הדרך לקראת ההלוואה המבוקשת. בנוסף, המקצוענים של המקור לאשראי עסקי מסייעים גם בבניית תוכנית עסקית יעילה וישימה, שהיא הבסיס לפיתוח העסקי. מרבית הגופים הפיננסיים והבנקים מעוניינים לראות תוכנית כזאת, לפני אישור הלוואות בנקאיות או אחרות בפועל. המקור להלוואות לעסקים פועל בכל רחבי הארץ ומאחוריו ניסיון עשיר בסיוע פיננסי ומקצועי לעסקים.

המקור למידע אובייקטיבי ברשת
התאמה מקצועית עבורך לנותני שירות מתאימים
בדיקת איכות של נותני שירות

מה זה פיתוח עסקי

פיתוח עסקי הוא איתור או יצירה של הזדמנויות עסקיות חדשות, תוך הסתייעות במשאבים קיימים בעסק או בארגון. זאת, במטרה להגדיל את רווחי העסק. במילים אחרות – אם לרשותו של העסק עומדים משאבים המנוצלים רק בחלקם או שהניצול שלהם איננו יעיל, ניתן להסתייע בהם במטרה להגדיל את רווחי העסק. למען הסר ספק, לא מדובר בהגדלת הייצור או הגדלת המכירות. מדובר במציאת כיוונים חדשים, שיגדילו את רווחי העסק תוך השקעה של מינימום מאמץ ומשאבים.

הפיתוח העסקי מתבצע לרוב בהתאם לתוכנית עסקית המגדירה באופן מדויק תקציב ולוחות זמנים לתהליך הפיתוח.

המטרות של פיתוח עסקי

המטרה הכללית של פיתוח עסקי הינה הגדלת הרווחים של העסק.

א' – גיוס לקוחות חדשים: מדובר בפנייה ללקוחות שלא עבדו מעולם עם העסק. הדרכים לגיוס הלקוחות הן עניינם של המומחים האמונים על הפיתוח העסקי.

ב' – חדירה לשווקים חדשים: בסעיף הקודם, הכוונה במונח גיוס לקוחות חדשים נגעה ללקוחות בתחום העיסוק הקיים של העסק. חדירה לשווקים חדשים פירושה מציאת לקוחות שתחום העיסוק שלהם איננו דומה או זהה לזה של הלקוחות הקיימים.

ג' – יצירה או מימוש מנועי צמיחה חדשים: שיתוף פעולה עם עסק המשווק מוצרים דומים או משלימים לאלה המיוצרים ומשווקים על ידי העסק. לדוגמה – עסק המשווק מוצרי כתיבה, יוכל לשלב שיווק מעטפות לספרים או דפים לציור.

פיתוח עסקי – שילוב משאבים קיימים והזדמנויות חדשות

על מנת להמחיש בצורה הטובה ביותר תהליך מתמשך של פיתוח עסקי, מצאנו לנכון להציג בקצרה את הליך הפיתוח העסקי של חברת "אסם". החברה שלטה בנתח משמעותי בשוק המוצרים הקפואים – בעיקר ירקות קפואים, כבר באמצע שנות התשעים. של המאה הקודמת.

ריבית הלוואות לעסקים
ריבית הלוואות לעסקים
הלוואות לעסקים פעילים
הלוואות לעסקים פעילים
אשראי חוץ בנקאי לעסקים כנגד נכסי נדל"ן
אשראי כנגד נדל"ן
הלוואות לעסקים בהקמה ובתחילת דרכם
אשראי לעסקים בהקמה
הלוואות מהירות לעסקים בקשיים זמניים
הלוואות לעסקים בקשיים
הלוואות דרך קרנות מימון פילנתרופיות
קרנות פילנתרופיות

בשנת 2006 רכשה אסם את חברת בונז'ור – יצרנית מוצרי מאפה קפואים, אפויים או מוכנים לאפייה. בכך הגדילה החברה את סל המוצרים שלה, בלא שנאלצה להוסיף משאיות או כוח אדם משמעותי למערך ההפצה. הרווח בצעד הזה היה כפול – הלקוחות של בונז'ור נחשפו למוצרי אסם קפואים, והלקוחות של אסם נחשפו למוצרי "בונז'ור". בשני המקרים היה מדובר בלקוחות שלפחות חלקם השתמשו  בשני סוגי המוצרים. לפיכך, היה קל מאד לשכנע אותם לרכוש אותם מחברה אחת.

בשנת 2010 רכשה אסם את "טבעול" – חברה המפתחת ומשווקת חלופות צמחוניות למוצרי בשר. מערכת ההפצה הקיימת של אסם החלה להפיץ גם את מוצרי טבעול, כחלק אינטגראלי מסל המוצרים של אסם.

כל הצעדים שנסקרו לעיל הם חלק מתהליך קלאסי של פיתוח עסקי. אסם הגדילה את המכירות, מבלי להגדיל בצורה משמעותית אל המערך הלוגיסטי. המשאיות של חברת אסם יוצאות למסלולי הפצה קיימים – אלא שהן מלאות יותר.

חברת "אסם" זיהתה בעיה – והפכה אותה להזדמנות באמצעות הליך פיתוח עסקי נכון וקולע. לפני יישום התהליך, המשאיות שלה יצאו כשהן אינן מנצלות את מלוא השטח הקיים, למסלול ההפצה. האמצעי לשינוי – רכישה של שתי חברות המספקות מוצרים משלימים ושילוב מערך ההפצה של שתיהן במערך הקיים של אסם. התוצאה – הגדלת הנתח של אוסם בשוק הקפואים בישראל ואת סל הקניות של כל לקוח. זאת, תוך הסתמכות על מערך ההפצה הקיים, פחות או יותר.

פיתוח עסקי ונטילת הלוואות

גיוס הלוואות לעסקים לפיתוח עסקי נועדו, בראש וראשונה, להוציא לפועל תוכנית עסקית קיימת לפיתוח, המותאמת לעסק. במקרה של אסם, הדבר התבצע באמצעות חדירה של העסק לתחום משיק או קרוב לאחד התחומים העיקריים שהעסק פעיל בהם. אפשרות אחת להשגת המטרה הינה השקה של מוצר חדש פרי התכנון והביצוע של העסק עצמו. אפשרות נוספת להשגת המטרה היא רכישה או יצירת שת"פ עם עסק נוסף אחד או יותר, היכול לספק את המוצר המדובר.

בכל מקרה, גופים פיננסיים וחברות המעניקים הלוואות חוץ בנקאיות ואחרות לצורך פיתוח עסקי, מחייבים את הלווה להגיש להן תוכנית פיתוח עסקי. מדובר בסוג של תוכנית עסקית, המתווה בצורה ברורה את תהליך ההתפתחות העסקית והכניסה לתחומי פעילות חדשים. בהעדר תכנית כזאת, הסיכויים לקבל מימון או הלוואות לעסקים לצורך פיתוח עסקי אינם גבוהים.

היועצים הפיננסיים של המקור לאשראי עסקי מסייעים לבעלי עסקים המעוניינים בכך בהשגת מימון, אשראי עסקי או הלוואות לפיתוח עסקי. זאת, בתנאים הטובים ביותר ובהתאמה לצרכים וליכולות של העסק. אם העסק שלך הגיע לשלב ההתפתחות העסקית והפריצה לשווקים חדשים, זה המקום עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם. המקצוענים שלנו ילוו אותך מרגע יצירת הקשר ועד קבלת המזומנים ומימוש התוכנית בצורה ההולמת ביותר. היועצים הפיננסיים שלנו פועלים בכל רחבי הארץ. כדאי ליצור קשר כעת – ושיהיה בהצלחה.