לחצו להתקשרות:

הלוואות למטרת פרסום ושיווק

נטילת הלוואות שיווק ופרסום היא דרך מקובלת למימון הפעילות הנדרשת לשם הגדלת המכירות של העסק. בעולם העסקים המודרני, השיווק והפרסום של העסק הפכו לחלק אינטגראלי מהפעולות הנדרשות להגדלת המכירות ולהתפתחות עסקית. מה המשמעות של פרסום ושיווק נכונים על הפעילות העסקית? מהי תוכנית שיווק ופרסום לעסק? מהן העלויות של הלוואות לעסקים הנדרשת להוצאת תוכנית שיווקית לפועל? באילו מקורות כספיים ניתן להסתייע לשם השגת המימון הנדרש? בשורות להלן נדון בסוגיות הללו בהרחבה.

היועצים הפיננסיים המקצועיים של המקר לאשראי עסקי מסייעים לעסקים וחברות בהשגת הלוואות עסקיות עבור קמפיין שיווק ופרסום לעסק. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנו נתאים עבורך את ההלוואה הטובה והמשתלמת ביותר עבור העסק שלך. אנשי המקצוע המיומנים של המקור לאשראי עסקי פועלים בכל רחבי הארץ וישמחו להעניק גם לך את השירות הטוב ביותר.

המקור למידע אובייקטיבי ברשת
התאמה מקצועית עבורך לנותני שירות מתאימים
בדיקת איכות של נותני שירות

פרסום,שיווק והגדלת המכירות

עסקים בהקמה, כמו גם עסקים פעילים, חייבים להשקיע מחשבה וממון כאחד כדי למשוך אליהם לקוחות. מיקום טוב של העסק והקפדה על איכות המוצרים הם הכרחיים להצלחה עסקית. ואולם בלי השקעה בפרסום ושיווק, גם העסק המשווק את המוצרים הטובים ביותר, עלול לגווע.

הלוואות לעסקים
הלוואות לעסקים
הלוואות לעסקים גדולים
חברות גדולות
הסכמי הלוואה לחברות
הסכם הלוואה
השוואת ריביות
השוואת ריביות
מימון לעסקים תשובות לשאלות
מימון שאלות
גיוס אשראי לעסקים בינוניים
אשראי לעסק בינוני

המטרה של שיווק ופרסום היא פשוטה לכאורה – למשוך מספר גדול ככל האפשר של לקוחות לעסק, ובמקביל להגדיל את סכום הקנייה הממוצע ללקוח. השיטות והאמצעים להשגת המטרה הם מגוונים, אבל המשותף לכל אלה היא העלות הגבוהה שלהם.

שיטות פרסום – סקירה קצרה

מודעות ופרסומות באמצעי התקשורת הכתובים, כמו גם בטלוויזיה וברדיו, הן יקרות מאד. שיטות פרסום אחרות – הפצת עלונים, או פרסום ממוקד באינטרנט וברשתות החברתיות, עשויול להיות מעט פחות יקרות. אבל עדיין, ההשקעה בפרסום איננה עניין של מה בכך. עסקים ותיקים ומצליחים משקיעים סכומים גדולים בפרסום, אם ברצונם להמשיך ולהתפתח, או אפילו לשמור על מתח הכנסות ורווחים קבוע הימנעות מהשקעה בפרסום לסיר את העסק במהירות יחסית מהתודעה השל הלקוחות הפוטנציאליים. בעולם של פרסום מתמיג, גם שמירהת העסק בתודעה הכללית כרוכה בהשקעה משמעותית.

אם עסקים ותיקים ומצליחים מתמודדים עם הוצאות פרסום ושיווק הולכות וגדלות, הרי שעבור עסקים מתחילים, הסכומים הנדרשים הם מכשול רציני בדרך להתפתחות עסקית. בדרך כלל, הכספים הללו אינם עומדים לרשות בעלי העסק.

הדרך להשגת המימון הנדרש היא, בדרך כלל, נטילת הלוואות לפרסום. ואולם לפני שנוטלים הלוואה מהסוג הזה, חייבים בעלי העסק להגדיר לעצמם את המטרות של מסע השיווק והפרסום. שיטת העבודה והאמצעים שבהם יש צורך להשתמש, הם נגזרים של הגדרת המטרה. לשם כך הם צריכים לעצב תוכנית עסקית  שתגדיר את המטרות, השיטה והאמצעים להשגת המטרה.

מסע פרסום ושיווק חד פעמי

ישנם מקרים, שבהם העסק זקוק לפרסום ושיווק מאסיביים, לתקופה מוגדרת. בעלי עסקים בתחום מוצרי הצריכה ירצו, קרוב לוודאי, ליזום מסעות פרסום כאלה לפני חגים ומועדים. בתקופה הזאת, הלקוח הישראלי נוטה להגדיל את ההוצאות שלו ולבצע קניות מאסיביות, הן של מוצרי מזון והן של מוצרי צריכה אחרים. בעלי עסקים בתחום הקוסמטיקה והפרחים ייזמו מסעות פרסום דומים לפני יום האישה, יום האם או יום המשפחה, והדוגמאות עוד רבות: בגדי ים וסנדלים לפני הקיץ, מעילים לפני החורף ועוד.

עלויות הלוואה לשיווק לטווח הקצר

מסעות פרסום תקופתיים וחד פעמיים הם מאסיביים. לפיכך, גם  העלויות שלהם הן, מטבע הדברים, גבוהות. סיבה אחת לכך היא האינטנסיביות של הפרסום וריבוי ערוצי השיווק. סיבה שנייה היא הביקוש הרב לפרסום בתקופה מוגדרת, מה שמעלה את הסכומים הנדרשים בעבור זמן מסך בטלוויזיה, זמן אוויר ברדיו או שטח פרסום בעיתון. גם העלויות של פרסום ברשת עולות, בגלל הביקוש הרב.

לצורך הוצאת מסע הפרסום אל הפועל, כדאי לערוך בדיקה, מעין סוג של מכרז בין הבנקים השונים. התוצאה של מכרז מהסוג הזה תהיה, קרוב לוודאי, הלוואה בנקאית בתנאים טובים ובריבית סבירה, שתסייע לקידום העסק. אנשי המקצוע של המקור לאשראי עסקי יתנו מענה הולם וימצאו עבור העסק שלך את ההלוואה הטובה ביותר, בהתאמה לצרכי העסק וליכולות הפיננסיות שלו.

מסע פרסום ושיווק לטווח ארוך

עסק המעוניין למצב את עצמו בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים, לא ימתין לזמן מסוים על מנת לפרסם את העסק בערוצי הפרסום השונים. במקרה כזה, יציאה במסע פרסום לטווח ארוך תשיג את התוצאות הנדרשות. זאת, בהנחה שמסע הפרסום מתוכנן בצורה נכונה. תכנון נכון צריך לכלול את המטרה הראשית של מסע הפרסום. מהמטרה הראשית יש לגזוק את מטרות הביניים, קרי יעדים שיווקיים, תודעתיים, פיננסיים ואחרים, שיש להשיג בזמן נתון. גם גודל התקציב המופנה לפרסום ושיווק עשוי להשפיע. ככל שהתקציב גדול יותר והפרסום מקצועי ומושקע יותר, התוצאות הן לטווח הקצר  והן לטווח הרחוק תהיינה, ללא ספק, טובות יותר.

עלויות הלוואה לפרסום לטווח הארוך

המקורות הכספיים האפשריים למסע פרסום מהסוג הזה יהיו בדרך כלל קרנות כספיות המעניקות הלוואות עסקיות. חלק מהמטרות של הלוואות מהסוג הזה הן הגדלת החשיפה של העסק. זאת, במטרה להגדיל את ההכנסות. עם הגופים הפיננסיים המעניקים הלוואות לשיווק לטווח רחוק, ניתן למנות:

קרנות בנקאיות

בשנים האחרונות משקיעים הבנקים בישראל משאבים רבים בסיוע לעסקים קטנים ובינוניים. בין השאר, ניתן לקבל מהם גם הלוואות לצרכי פרסום ושיווק. הגשת הבקשה לאישור הלוואות מהסוג הזה אורכת זמן. כמו כן, נדרשים בעלי העסק להכין תוכנית עסקית טובה, שתתווה את הדרך ואת שיטת העבודה להשגת המטרה. על מנת שהתכנית העסקית תשיג את המטרה, היא צריכה להיות כתובה וערוכה בצורה המקצועית ביותר. לשם כתיבת בתכנית והשגת ההלוואה הנדרשת, ניתן להסתייע בגופים מקצועיים. אחד הגופים הללו הוא המקור לאשראי עסקי, אשר אנשי המקצוע שלו מתמחים הן בכתיבת תוכנית עסקית ברמה הגבוהה ביותר והן בהשגת מימון לעסקים בתנאים הטובים ביותר האפשריים עבורם.

קרנות בערבות מדינה

בעשורים האחרונים הפנימו קברניטי הכלכלי בישראל את החשיבות של עסקים קטנים ובינוניים לכלכלה. מדינת ישראל השכילה גם להקים קרנות המעניקות הלוואות בערבות המדינה. בין השאר ניתן להשיג הלוואות שהמטרה שלהן שיפור השיווק העסקי והפרסום. היתרון הגדול של הלוואות מהסוג הזה הינו העדר הצורך לספק ערבויות בעבור סכומי הלוואה גדומים. גם תנאי ההלוואות הללו הם אטרקטיביים יחסית להלוואות עסקיות רגילות.

קרנות פילנתרופיות לעסקים

גופים פילנתרופיים שונים הקימו קרנות כספיות, במטרה לקדם את העסקים בישראל. קרנות מהסוג הזה מעניקות הלוואות לפרסום ובכלל, בתנאים טובים ובריביות נמוכות עד אפסיות. עם זאת, כדי לקבל הלוואות לשיווק ופרסום מקרנות מהסוג הזה, יש לבוא מוכנים עם תוכנית עסקית מוגדרת, ברורה וברת ביצוע.

השגת הלוואות לפרסום ושיווק איננה עניין של מה בכך. הדרך עלולה להיות רצופה מכשולים, החל בתוכנית עסקית בלתי מספקת וכלה באישור סכום הלוואה הנמוך מהסכום הנדרש להשגת המטרה. הדרך הבטוחה ביותר להשיג את ההלוואה הרצויה הינה הסתייעות באנשי מקצוע מיומנים, המכירים את שוק ההלוואות ויודעים להפיק ממנו את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלך.

היועצים הפיננסיים המקצועיים של המקור לאשראי עסקי מסייעים במציאת פתרונות פיננסיים ראויים, עבור עסקים קטנים כגדולים. אם יש לך צורך בהלוואות או אשראי עסקי לפרסום, זה המקום הנכון עבורך. המקצוענים של המקור לאשראי עסקי ימצאו עבור העסק שלך את הפתרון הפיננסיח הטוב ביותר עבורם, בזמן הקצר ביותר. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד משמעותי לקראית שיפור התוצאות העסקיות.