לחצו להתקשרות:





מאמרים קשורים
התאמת הלוואות בנקאיות לעסקים, הלוואות לעסקים להרחבת הפעילות העסקית, בניית תוכנית עסקית בדרך לקבלת הלוואות בנקאיות, מתי כדאי לקחת הלוואות לעסקים, תנאי מימון לעסקים, אילו גופים פיננסיים מעניקים הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים
גיוס הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים, אשראי עסקי, הלוואות למימון והרחבה של הפעילות העסקית, הלוואות לעסקים באמצעות חברות חוץ בנקאיות, מימון וגיוס אשראי חוץ בנקאי ללא בטחונות, הלוואות חוץ בנקאיות עם בטחונות נדל"ן באמצעות משכנתא חוץ בנקאית
הלוואות למינוף חברה מסייעות לעסקים להרחבת הפעילות, הגדלת הרווחים ויצירת בסיס פיננסי לעסק
הלוואות ליצרנים, הלוואה למפעל או עסק יצרן כהשקעה לצורך הגדלת הייצור או לטובת הון חוזר לחברה דרך חברת המקור לאשראי ומימון למפעלים או עסקים מייצרים סחורה
הלוואות ליצואנים - המקור להלוואות לעסקים יצואנים דרך בנקים וקרנות סיוע ליצואנים של משרד הכלכלה. מדינת ישראל משקיעה זמן ומחשבה בענף הייצוא

ייעוץ פיננסי והגדלת רווחים

הלוואות הגדלת רווחים משמשות לתמיכה בתכניות ותהליכים שיגדילו את רווחי העסק. בין השאר, בניית תוכנית עסקית, רכישת תוכנות או אמצעי עזר אחרים. המומחים של המקור לאשראי עסקי מסייעים לבעלי עסקים ביצירת תוכנית כאמור, הגדלת רווחי העסק והשגת מימון והלוואת להשגת המטרה. כדאי ליצור קשר כבר כעת ונציגים מאעמנו יחזרו אליך בהקדם.

המקור למידע אובייקטיבי ברשת
התאמה מקצועית עבורך לנותני שירות מתאימים
בדיקת איכות של נותני שירות





ניהול נכון והגדלת רווחים

תוכנית הגדלת רווחים בעסק מתבצעת כאשר העסק עבר את המשוכות הראשונות ועומד על רגליו. זהו השלב שבו יש צורך למקסם את היתרונות שהעסק צבר וליצור תוכנית עסקית אסטרטגית.

תוכנית עסקית, הגדלת עסק, הרחבת עסק, התאמת הלוואות לעסקים
תוכנית עסקית
הלוואות להגדלת עסק, הרחבת עסק
הגדלת עסק
הרחבת עסק, הלוואות להגדלת עסק
הרחבת עסק
הלוואות להגדלת רווחים, הקטנת הוצאות, הגדלת רווחים למוצר
הגדלת רווחים

המטרה של תכנית כאמור היא להכניס יותר מזומנים, בלא צורך להגדיל את צוות העובדים בצורה משמעותית. עם זאת, יש צורך להצטייד בתוכנות ובאמצעים שונים שיוכלו לנטר את הפעילות העסקית, לזהות כשלים ויתרונות ולמפות את הפעילות העסקית בצורה טובה.

בדיקת רווחיות של הלקוחות

בשלבים הראשונים של הפעילות העסקית, גיוס לקוחות חדשים היא המשימה החשובה ביותר. ייצור הכנסות הופך למשימת העל של העסק. לשם כך מגוייסים אנשי מכירות חדשים, העובדים הקיימים בעסק מגוייסים למבצי טלמרקטינג, מציאת לקוחות ועוד פעולות רבות שיש להן פן מכירתי. בשלב הזה מסתפקים כל הגורמים בגיוס לקוחות חדשים בלבד. די אם הרווחים מאותו הלקוח הם מינימאליים, על מנת לכלול אותו ברשימת הלקוחות ולהתחיל לשווק לו סחורות. הדבר מתיישב ביטב עם הצורך להגדיל את נפח הפעילות ולייצר רווח מיידי.

כשהעסק מתייצב, יש לבצע בדיקה רצינית ולמצוא את הלקוחות הרווחיים ביותר לעסק. אמנם אין חישוב מדויק המצביע על רווחיות רצויה של הלקוח בכדי שיגדר "איכותי". עם זאת, לקוח נחשב רווחי אם עלות המוצר איננה עולה על 33 אחוזים (שליש) ממחיר הרכישה או הייצור של הסחורה בפועל.שליש נוסף ממחיר הנכס נכלל בהוצאות השוטפות והשליש האחרון הוא הרווח שממנו מנוכים מיסים שונים.

חישוב כולל או חישוב פר מוצר

בפסקה הקודמת צוינה שיטה לחישוב רווחיות. אבל התמונה איננה שלמה אם לא ייכללו בה מוצרים בלתי רווחיים בעליל, אבל חיוניים לצורך מכירה. בשוק המזון המוצרים הללו הם שמן, סוכר, אורז, קמח, חיטה ועוד מגוון מוצרים. הרווחים על כל מוצר כזה אינם גבוהים. עם זאת, מכירתם ללקוח מותנית ברכישה של מגוון מוצרים רחב ככל האפשר.

אם כוללים את המוצרים מהסוג הזה, הרי שבחישוב הכולל צריך להפחית לכאורה את אחוזי הרווח עבור כל לקוחץ עם זאתף ישנם מוצרים קלים לאחסון ושינוע וקלים לאחזקה, הנקנים במחיר נמוך יחסים ונמכרים במחיר גבוה בהרבה. לעיים עומדים אחוזי הרווח על מוצרים כאלה על מאות רבות של אחוזים. סוחר או בעל עסק שיידעו לאזן בין מכירת מוצרי החובה לבין המוצרים הרווחים, ישמור על רווחיות של שלושים ושלושה אחוזים, כפי שנאמר לעיל.

הפחתת חזרות או חוסרים

ניהול נכון של עסק איננו נוגע רק לסחורות עצמן ולמחיר שלהן. ניהול נכון יחד עם הגדלת רווחים מצריך מציאת פתרונות ודרכים שימנעו החזרת סחורות של ספקים, הן בגלל חוסר התאמה והן בגלל איכות לקויה. החזרת סחורה פוגעת מאד ברווחיות. ראשית – עובד מבזבז זמן עבודה כפול על סחורה שכבר נמכרה, מה שמ גדיל למעשה את העלות שלה. שנית – לעיתים מזומנות נמצא שהסחורה שהוחזרה איננה ניתנת למכירה חוזרת או להחזרה לספק. לא מעט סוחרים, ודווקא הממולחים שבהם, מעדיפים להעניק הנחה משמעותית מאד ללקוח, ולהימנע מהחזרת סחורה.

הגדלת מגוון המוצרים ללקוח

ככל שמגוון המוצרים לקוח גדול יותר, כך ניתן להפיק ממנו רווחים גדולים יותר. החשבון הוא פשוט: כניסה של עודמוצר למגוון איננה מצריכה מאמץ כמו זה הקשור ברכישת לקוח חדש. דחיפת מוצר לוקחת כמה שניות של משא ומתן. אם הלקוח מתרצה, עלות המוצר אפלו פוחות.

אתר המקור להלוואות עסקיות מאפשר ללקוחותיו הנאמנים להגדיל את הרווחים ולייעל את העבודה מול הלקוחות. בנוסף לייעוץ בכל הנוגע לרכישת לקוחות חדשים, מסייע אתר המקור להלוואות עסקיות בהגדלת הרווחיות עבור כל לקוח. אם יש לך רצון וצורך להגדיל את מצבת הלקוחות ואת הרווחים, המקר להלוואות עסקיות הוא המקום המתאים עבורך. כדאי להירשם כבר כעת ונציגים מטעמנו יתקשרו אליך בהקדם. המקור להלוואות עסקיות – הדרך שלך להצלחה.